Доставка та оплата

Для Вашої зручності є декілька способів отримання покупки: 

Самовивіз інтернет замовлень

Ви можете безкоштовно отримати своє інтернет замовлення в Центрів видачі замовлень. Про готовність інтернет замовлення до видачі Вас буде сповіщено за допомогою SMS-повідомлення або телефонним дзвінком, після узгодження з оператором або підтвердження замовлення в автоматичному режимі, за умови наявності достатньої кількості товару в Центрі видачі замовлень.

Самовивіз інтернет замовлень «Нова пошта», «Укрпошта» та «Delivery»

Ви можете отримати своє інтернет замовлення в одному з відділень транспортних компаній «Нова пошта» або «Укрпошта» та «Delivery». Графіки роботи відділень і адреси Ви знайдете на сайтах novaposhta.ua, delivery-auto.com та ukrposhta.ua. Відправка товару тільки по пердоплаті. Вартість доставки інтернет замовлення складає від 24 до 1100 грн і залежить від ваги, габаритних розмірів товару й обраної транспортної компанії. Точну вартість Ви можете побачити, оформивши інтернет замовлення та вибравши місто, куди необхідно здійснити доставку. Доставка товару з габаритними розмірами узгоджується індивідуально. Час доставки займає від 1 до 3 робочих днів з моменту відвантаження.

Адресна доставка інтернет замовлень по Україні

Вартість доставки інтернет замовлення залежить від пункту доставки. Точну вартість Ви можете дізнатись, оформивши інтернет замовлення та вибравши місто, куди необхідно здійснити доставку. Доставка товару узгоджується індивідуально. 

При оформленні доставки інтернет замовлення можна вибрати один із таких часових інтервалів: з 8:30 до 17:00. Послуга доступна в будні дні з 8:30 до 17:00 та суботу з 9:00 до 14:00. Вартість доставки кожного товару Ви можете дізнатися в картці товару, а загальну – у кошику. 

Адресна доставка інтернет замовлень по Сумах

При оформленні доставки інтернет замовлення можна вибрати один із таких часових інтервалів: з 8:30 до 17:00. Інтернет замовлення, підтверджене оператором контакт центру, доставляється у цей самий день або назначену дату й час, при наявності товару в достатній кількості на складі відвантаження. Вартість доставки кожного товару Ви можете дізнатися в картці товару, а загальну – у кошику. Вартість залежить, вартості товарів та пункту доставки. 

Способи оплати товару

1. Оплата готівкою. 

Товар оплачується готівкою тільки в національній валюті. При здійсненні оплати Ви отримуєте товарний чек. 

2. Оплата картками Visa і MasterCard 

Оплата здійснюється картками Visa і MasterCard будь-якого банку без комісії таким чином: при оформленні замовлення на сайті Вам буде запропоновано зробити вибір способу оплати. У графі «Оплата» потрібно вибрати пункт «Сплатити банківською картою на сайті». Після цього Ви будете переадресовані на сторінку системи безпечних платежів. Наявність паспорта платника є єдиною умовою при отриманні замовлення. 

2.1. Безготівкова оплата на сайті 

При оформленні замовлення через корзину сайту рахунок буде від ТОВ «ДАХЦЕНТР». Ціни на сайті та в рахунку вказані з урахуванням ПДВ. Для оплати товарів за безготівковим розрахунком вам необхідно при оформленні замовлення вибрати тип оплати «Безготівкова» і заповнити рекомендовані поля. Після узгодження з менеджером відділу безготівкового розрахунку або підтвердження в автоматичному режимі, а також підтвердження резерву вам на електронну пошту буде надіслано рахунок-фактуру. Наданий вам рахунок дійсний три банківських дні, не враховуючи день його виставлення. Якщо ви плануєте сплачувати протермінований рахунок, то необхідно уточнити наявність товару та актуальність ціни. Адже продавець не несе відповідальності за наявність товару після оплати недійсного рахунку. Зверніть увагу, що юридичні особи можуть отримати товар за дорученням із паспортом (отримувачем може бути лише той співробітник, на кого виписана довіреність) або з круглою печаткою організації та паспортом. У випадку отримання товару ФОП потрібна довіреність, якщо його забирає співробітник ФОП, а не сам підприємець. Під час оформлення замовлення юридичній та фізичній особі-підприємцю необхідно надати такі документи: 

- свідоцтво про реєстрацію, 

- свідоцтво платника ПДВ (за наявності), 

- свідоцтво платника єдиного податку (за наявності). 

Замовлення відвантажується після зарахування коштів. До уваги державних організацій, які оплачують рахунки через казначейства, щодо формування замовлення: 

- переходьте до формування замовлення на сайті. 

- оберіть форму оплати «Безготівкова».

 - заповніть рекомендовані поля. 

Після отримання замовлення вам зателефонує фахівець для його підтвердження. На електрону адресу будуть відправлені документи: 

- наш типовий договір. 

- рахунок. 

- специфікація. 

- установчі документи ТОВ « ДАХЦЕНТР».

 - видаткова накладна. -акт виконаних робіт на доставку (за необхідністю). 

Оригінал видаткової накладної ви можете отримати самостійно в Центрі видачі інтернет-замовлень або ж ми відправимо Укрпоштою. Якщо є можливість оплати замовлення по скан-копіях даних документів, то оригінали отримаєте разом з товаром після зарахування коштів. 

2.2. Безготівкова оплата в магазині 

Покупець хоче отримати рахунок-фактуру від ТОВ «ДАХЦЕНТР»

 - Потрібно звернутись до магазину «Епіцентр К» та обрати необхідний товар разом з продавцем, на який він випише внутрішню накладну та зарезервує товар. 

-Рахунок-фактуру виписують на касі «Безготівкового розрахунку».

 -Після оплати покупець повертається до відповідного магазину і звертається на касу «Безготівкового розрахунку» з документами: 

-документ який засвідчує особу (паспорт, водійське посвідчення),

 -довіреність, 

-рахунком-фактурою. 

-Там видають: 

-видаткову накладну, 

-рахунок-фактуру. 

-Покупець прямує до складу і по видатковій накладній отримує товар. Товар отримати в день виписки документів.

3. Інші можливості придбання товарів 

Розстрочка від банків партнерів. 

Кредит від банків партнерів.