Повернення та обмін товару

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

1. Клієнт має право відмовитися від замовленого Товару у будь-який час до його отримання, а після отримання Товару - протягом 7 (семи) днів, за винятком дня покупки.

2. Повернення Товару належної якості можливе у разі, якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт та умови купівлі зазначеного Товару.

3. У разі відмови Клієнта від Товару належної якості Продавець повинен повернути йому грошову суму, сплачену споживачем за договором, за винятком витрат продавця на доставку від споживача повернутого товару, не пізніше ніж через 10 днів з дня пред'явлення споживачем відповідної вимоги.

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ

Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, не здатний забезпечити свої функціональні якості через суттєву нестачу (з наявністю дефектів/шлюбу).

Покупець, якому продано товар неналежної якості, якщо це не було обумовлено продавцем, має право:

• заміни на товар аналогічної марки (моделі, артикула) або на такий самий товар іншої марки (моделі, артикула) з відповідним перерахунком покупної ціни;

• безоплатного усунення недоліків товару або відшкодування витрат на їх виправлення покупцем чи третьою особою;

• вправі відмовитися від виконання договору та вимагати повернення сплаченої за товар суми.

Всі перелічені вище вимоги щодо повернення товару неналежної якості можуть бути пред'явлені протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту відгрузки товару.

Інтернет-магазин має право відмовити в обміні або поверненні товару, якщо вважатиме, що виявлений суттєвий недолік є наслідком неправильної експлуатації та зберігання товару.